۵- توانمندسازی (قدرتمندسازی)کارکنان و کار تیمی  ۶- اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت ۷- بیمه کیفیت   ۸- پیامدهای بهبود کیفیت و بهره وری

 

 

از ابعاد ارائه شده ، هر بعد ۶ گویه دارد  که بصورت جداگانه  مدیریت کیفیت فراگیر را در سازمان مورد ارزیابی قرار می دهد که امتیاز ۲۰۰-۱۶۰ نشان دهنده تعهد قوی ،امتیاز ۱۵۹-۱۲۰ نشان دهنده  دارا بودن سازمان با فلسفه ای منطقی با سازمان دهی مطلوب در زمینه کیفیت و بهره وری،امتیاز ۱۱۹-۸۰ نشان دهنده آغاز کار سازمان با برنامه های کیفیت و بهره وری ،  امتیاز ۷۹-۴۰ نشان دهنده شناخت مبهم و امتیاز ۳۹-۰ نشان دهنده عدم عملکرد سازمان در زمینه بهبود کیفیت و بهره وری می باشد.

 

 

    توانمند سازی    

 

 

نمره ای است که فرد از از پرسشنامه توانمند سازی اسپریتزر۱ ،  ( ۱۹۹۵  ) به دست می آورد که دارای ۲۰ سوال و دارای پنج بعد است که گویه های (اتا۴،احساس 

شایستگی ) ،(۵تا۸،احساس استقلال )،(۹ تا ۱۲ ، احساس موثر بودن ) ، (۱۳ تا ۱۶، احساس معنی دار بودن شغل ) و (۱۷ تا ۲۰ ، احساس اعتماد میان همکاران ) را ارزیابی می کند. (آموزگار ، ۱۳۹۰).

 

 

ارزیابی عملکرد   

 

 

نمره ای است که فرد از پرسشنامه ارزیابی عملکرد  به روش کارت امتیازی متوازن کاپلان و نورتن” (۱۹۹۲) به دست می آورد که شامل ۲۰ گویه می باشد و بعد عملکرد را اندازه گیری می نماید.  نمره (۳۰-۲۰ ) بیانگر نظم قوی در سنجش عملکرد ،نمره (  ۶۰-۳۱ )بیانگر سنجش عملکرد تقریبا موفق و نمره بین (  ۱۰۰-۶۱ )بیانگر سنجش عملکرد موفقیت آمیز  و استراتژیک در سازمان می باشد.

 

 

 

 

تعداد صفحه :۱۳۷

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 

 

سایت های دیگر :

دانلود مقالات و پایان نامه های ارشد
دانلود پایان نامه های رشته برق قدرت الکترونیک مخابرات میدان
همیاران علم

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها